onsdag 30 december 2015

Forts. på milladagana

Tjena folket!

Som de flesta andra kvinnor har jag också tillbringat en del tid i staden nu när det är mellandags rea. 
Men ack så svårt att hitta sig ett par byxor. Men jag är av den kinkigare sorten sku ja vila påstå tyvärr. 
O int blir he bäter me åren heller, höhhö. 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, eventuellt åker jag iväg en sväng med min man på skridskor. 
Var ju endast ett år sen sist så. Ganska trevlig sysselsättning så där några ggr om året.
Imorgon ska jag jobba lite nyårsaftonen till ära, o sen blir det party med några kompisar.

Jag har funderat om jag ska göra den här bloggen personlig eller ej, men tror bestämt att jag håller mig. 
Hittills åtminstone är nog det här det mest personliga vad jag bjuder på just nu i alla fall. ;)

Ha det gott, och GOTT NYTT ÅR! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar