fredag 30 december 2016

Slutet av 2016

Vilket år det varit. Speciellt på jobbfronten för min del.

Från pizzabagare och studerande till frisör på heltid.
Ångrar inte alls att jag tog upp frisörstudierna. Det var visserligen kämpigt,
när det varade, men så otroligt skönt att ha det över nu och bara få fokusera på jobbet.

Jag trivs väldigt bra som frisör. Men klart, inte är det ju alltid en dans på rosor det heller.
Haha, men inget jobb är väl det va?

Mycket nytt för en okunnig ny företagare, men har fått så mycket bra tips och hjälp av bl.a.
mina jobbarkompisar och min suveräna bokförare, så det underlättar verkligen.
Det är jag väldigt tacksam över.

Det är kanske svårt att sätta fingret på det, men några av de största orsakerna till att jag
gillar det här yrket så skarpt är nog att få forma och skapa i hår, möta trevliga människor,
och om möjligt göra någon glad.

Men nog om jobb just nu.

År 2016 leder nu mot sitt slut,
och vi har en trevlig nyårsfest att se fram emot.
Traditionsenligt så brukar vi fira in det nya året med en hop härliga vänner.
Det ser vi jätte mycket framemot :)

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar